2013. december 17., kedd

Smartwatch 2 - Arcátlanság!



Az óra ugyan csak néhány alkatrészből áll, mondhatni unibody, de ezeknek az illesztése finoman szólva is hagy maga után némi kívánni valót.

Kapcsolatunk harmadik napján sikerült finoma odaütnöm a műanyag konyhai (tehát nem túl masszív) kukához. Ezt ő azzal hálálta meg hogy "katapultált". Az alsó szíjat tartó stift kijött a helyéről, az óra pedig a földön landolt. Ezen annyira megrökönyödtem, hogy muszáj voltam dokumentálnom az esetet. Mutatom:


De ezt még meg tudnám oldani egy kis barkácsolással (egy vaskosabb stift használatával), ezügyben nem volt több gondom.

Amit viszont nem szívesen barkácsolnék, azzal nem vagyok egyedül.

A kukás eset után feltúrtam a netet, hogy más is járt-e már úgy, hogy lejött a szíj, de ilyet nem találtam. Találtam viszon mást. Valakinek eleresztett az üveg lap ragasztása. Mutatom:




Gondoltam, szegény csávóval jól elbánt az élet, direkt a prémium modellt veszi meg, erre az meg jól szétesik.
Aztán tüzetesebben megvizsgáltam a sajátomat is. Döbbenten tapasztaltam, hogy az én órám sem volt már teljesen rendben.
A kezdetekben talán nem volt ennyire drasztikus, de 4 nap használat után mindenképpen aggasztó. Mutatom:


(A képeket beküldtem az angol fórumba is ezért vannak rajta a feliratok)


Azóta csak tovább romlott az állapota...
(folyt. köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése