2013. szeptember 30., hétfő

Döbbenet

Idáig le sem írtam, annyira szégyelltem magam. No nem mintha hirtelen megszűnt volna a hiba mait a múltban vétettem, de most már legalább úgy néz ki, hogy happy end lesz a vége.

Történt ugyanis az, hogy a szeretett okosórám, a Sony SmartWatch szériahibája utól ért ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy annyira kilazult a rugós csíptetőben a fém, hogy ugyan az eszköz megbízhatóan rajta maradt a szíjon, de a töltőkábeljét már nem tudta elegendő erővel odaszorítani. Kezdetben csak néha, majd egyre többször vette fel nehézkesen a töltést, a végén pedig már egyszerűen használhatatlan mértékűre romlott az állapota.


Miután beláttam hogy le kell vennem szeretett ketyerémet a karomról, először még a Sony hivatalos Magyar képviseletével próbáltam meg garanciálisan javíttatni. Sok-sok telefonálás és személyes elutasítás után végül feladtam. A webshop-pal egyeztetve arra jutottunk, hogy ki kell küldeni Angliába.

Nos, ezen a ponton (ismét) sikerült hatalmas hibát vétenem. Először a webshop a nyakatekert megfogalmazású email-jét nem értettem, pedig irtó rendes módon elintézték hogy ingyen kiszállítják London-ba, a Sony központba. Én meg eléggé elfoglalt voltam, meghát zanza is volt a levél, így halasztottam a dolgot és nem jelentkeztem csak 3 héttel később. Ekkor már hiába is kértem, nem volt ingyenes megoldás. Ha szerettem volna ismét működőképesen látni akkor nekem kellet, saját költségen kiküldenem.

Itt vétettem a harmadik hibát.
A Webshop kifejezetten felhívta rá a figyelmemet, hogy ne a magyar postával szállíttassam ki, mert a tártyak gyakran nem érkeznek meg a célállomásra.
Nos, az egyik nap reggel, kómás fejjel feladtam a postán egy pár csomagot belföldre. Sajnos nálam volt a garanciáztatásra váró SmartWatch is szépen becsomagolva, felcímkézve, ezért gondoltam: gyorsan feladom azt is, és akkor nincs több gondom vele.
Hatalmas hiba volt.
Ennél csak az volt nagyobb bűn, hogy a feladást igazoló iratokat elhagytam. Így már hiába is reklamáltam egy-két-három héttel a feladás után, hogy: "Elnézést, de a küldeményem nem érkezett meg".

Ekkor következett világvége hangulat, és azzal a lendülettel fel is hívtam a webshop-ot, hogy ne is várják már, mert soha sem fog megérkezni a csomag. Ez már május második felében történt, vagy talán június elején.
Azóta semmi. Minden ismerősöm kérdezte, hogy hol van a karórám. Röviden elmeséltem nekik, majd hozzáfűztem, hogy én már le is mondtam róla.

Na de ma! Ma, mi történik?!
Felhív a webshop, és sűrű elnézéskérés közepette azt mondja, hogy megvan (150 nap után) a karórám, már kétszer volt a szervizben, de nem tudják megjavítani. És kérdezi, hogy mi lenne nekem a jó megoldás. Hát, én egészen őszintén megmondtam, hogy annak örülnék ha az újabb modellre kicserélnék. Erre meglepő módon pozitív választ kapok, miszerint nekik is jobb lenne ha az újabbat küldenék, mert a régit most drágább lenne elszámolnia a Sony-nak.

Így lett az unalmas hétfőmből egy gyönyörű, imádnivaló nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése